Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Para Para. Meer weten? Ontdek meer
yusuf
31 mei 2026 om 18:11
It took 1 hour and 40 minutes to get the delivery
Alexander
30 mei 2026 om 20:45
het was lekker, goed verpakt en snel bezorgd
Demy
24 mei 2026 om 19:34
Heerlijke sushi en bijgerechten, ga hier zeker nog een keer bestellen!
Veronica
20 mei 2026 om 18:52
was lekker en bedankt voor de extra sushi
Truus
15 mei 2026 om 22:20
Bestel al heel lang bij para para altijd heel goed maar vanavond een stuk minder. Kip was meer korst als kip en de advocado altijd heel zacht nu heb ik het eruit gehaald was heel hard. Dus was wel teleurgesteld. Bestel normaal wel twee maal per maand.
Benjamin
6 mei 2026 om 20:29
lekker eten. leuk extra rol erbij als kado.
Maduro-Danje
30 apr 2026 om 20:43
Het smaakt lekker/heerlijk. En het is goed verpakt. Super
Ben
28 apr 2026 om 14:21
Ik zal niet zeggen slecht zeker niet, maar naar onze smaak minder dan bij een andere waar we regelmatig bestellen en een beperkte keuze. [nogmaals naar onze smaak]
Safiera
25 mrt 2026 om 18:30
Nooit meer
Paulien
28 feb 2026 om 23:36
Fantastische sushi! Zou hier zeker opnieuw bestellen!
Kirsten
22 feb 2026 om 18:35
Was zoals altijd weer lekker